Nieuwsoverzicht

16 oktober 2023

We hebben opwindend nieuws om met u te delen!
Berla Lighting zal aanwezi...

Lees meer
28 juli 2023

Een lichtplan helpt u aan de gewenste uitstraling. Bent u een woning aan he...

Lees meer
4 januari 2023

Bent u op zoek naar verlichting voor uw woning of bedrijfspand? Dat kan een...

Lees meer
11 augustus 2022

Is het u wel eens opgevallen dat kleuren van objecten er anders uitzien in ...

Lees meer
11 april 2022

Verlichting is een groot onderdeel bij het ontwerp van een woning. Het bena...

Lees meer
25 februari 2022

Veel elementen hebben invloed op het uiterlijk en de sfeer van uw woning. D...

Lees meer
26 november 2021

Gaat u uw pand of woning (ver)bouwen? Dan heeft u waarschijnlijk al uitgebr...

Lees meer
26 november 2021

De kwaliteit van LED-strips wordt niet enkel bepaald door de selectie van d...

Lees meer
26 november 2021

Op zoek naar een trendy lamp om sfeervolle verlichting te realiseren? Licht...

Lees meer

Veelgestelde vragen

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Voor klachten kunt u terecht bij onze klantenservice. Stuur een mail naar verkoop@berla.nl of schrijf een brief naar het onderstaande adres: Berla bvt.a.v. afdeling klachten Hercules 85126 RK Gilze Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

Kan ik de bestelde artikelen ook door jullie laten monteren / installeren?

Wij verzorgen geen installaties. Wij kunnen u wel in contact brengen met een erkende installateur. Stuur een e-mail naar onze klantenservice en dan helpen wij u graag.

Wat gebeurt er als één van mijn lampen defect raakt?

Neem contact op met de klantenservice en dan gaan wij het voor u oplossen

Krijg ik korting als ik meer verlichting afneem?

Voor projecten of grotere aantallen kunnen wij vaak een scherpe prijs maken. Neem contact op voor de mogelijkheden!

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Dit kan via de klantenservice.

Wat is de status van mijn bestelling?

De orderstatus van uw bestelling wordt verzonden via mail. Heeft u toch nog vragen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb niet de juiste producten ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met de klantenservice, dan gaan we dit voor u oplossen!

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?

Dit is afhankelijk van de meest actuele voorraad. Neem voor levertijden contact op met de klantenservice.

Wat zijn de verzendkosten?

Dit is afhankelijk van het orderbedrag, het bestemmingsland en het soort producten. Neem contact op met de klantenservice voor de exacte verzendkosten.

Kunnen jullie een lichtplan voor mij opstellen?

Dat kan zeker! Neem contact met ons op en wij helpen u graag.

Welke lampen heb ik nodig voor mijn situatie?

Dit is afhankelijk van uw situatie. Neem contact op met onze experts voor hulp bij de geschikte verlichting.